Ansiktsmask och rödvin

Jag får en härlig myskänsla av fredagar. Kanske härstammar det från den tiden då högstadiediscot var obligatoriskt och man skyndade hem från skolan för att ladda med ansiktsmasker och hårinpackning varje fredag för att göra sig redo för den stundande kvällen. Jag är dålig på det där nu för tiden.

Tio år senare är fredagarna en dag för mig då det är tillåtet att mysa. Fredagseftermiddagarna inleds ofta med veckans bästa Pumppass på lunchen, fortsätter sedan med lite extra god mat och avslutas alldeles säkert efter ett glas vin och ltie för mycket godis, sovande i soffan. Det kanske inte låter så roligt men med rätt sällskap är det underbart. Och ibland bryter jag faktiskt mot trenden.



Mina systrar kommer hem i helgen! Ingen är så glad som jag! Äntligen.



Andras kommentarer
Postat av: erika

En ultimat ellafredag :) Låter toppen! och oj vad härligt med hela syskonskaran hemma på en och samma gång. puss på dig


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback