Slarvmaja.

Efter att fikat med Anna insåg jag att jag var i behov av mina gymnasiebetyg till imorgon. De var dock spårlöst försvunna. Efter två timmar sorterande av alla de papper jag dragit på mig hittills i livet är de fortfarande försvunna. Typiskt mig. Andreas skakar på huvudet och ser chockad ut. Jag skakar på huvudet och har ångest. Slarvmaja. Men det är tur att det går att få nya. Dock antagligen inte tills imorgon.

                                                             image327

En vacker dag finns säkert inte längre papper och penna. Kanske passar det mig bättre.

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

stackars...
KRAM

Postat av: emma

haha, det ordnar sig

2007-06-19 @ 18:27:30
URL: http://sweetdream.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback