Sill, nubbe och trasig klänning?

Gårdagskvällen var jättetrevlig och det var länge sedan jag fnissade så mycket. Åt mig själv, åt Johanna och åt livet. Ja, både livet och sig själv är det bra att kunna skratta åt. Johanna skrattar jag med istället för åt, eller fnissar med kanske, för att hon är så söt och klok!

Imorgon är det midsommar och landet väntar. Min midsommarklänning hade dock gått sönder, men nu är den bytt till en ny, mattillbehören är inhandlade, bakluckan är fylld med öl och vi är redo att möta rusningstrafiken och bege oss åt andra hållet. Kanske är det fel håll, men för oss är det rätt. En äkta midsommar med sill, nubbe, allsång och bondgården väntar. Lite sånt man kan behöva ibland. Lovely! Dessutom är det i Södermanland solen ska skina som mest.

 Glad Midsommar mina kära vi ses snart!

                  



Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback