Peace and love!

Nu är Peaceandlove utsålt. 20 000 besökare och en massa bra band. När jag läser spelschemat känns det som att jag kommer stå vid en scen hela tiden. När jag funderar vidare inser jag att det inte är sanningen. Oberoende av band, festival och människor lyckas jag alltid missa både det ena och det andra, för att umgås. Jag tycker om att umgås. Jag får vara glad att jag sett de flesta av banden tidigare och vet vilka jag ska prioritera. För jag tycker om konserter med.

Förutom alla musik finns debatter och föreläsningar jag självklart ska närvara vid. För vem vill missa Jonas Hassen Kehmir? Inte jag i alla fall. En riktigt cool snubbe och ordkonstnär utan dess like, med ett stort intellekt. Imponerande.

Festivaloutfits för fyra dagar? Låt mig fundera. Först ska midsommar firas.

image325

Bland annat ska Linda sjunga för oss!

Andras kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Jag räknar med gratis musik under P&L då jag inte bor så många 100 meter från centrum. Brukar höras hyfsat bra...
/Mvh Niklas


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback