Nyshoppat, igen.

Kupolen har öppet en halvtimme innan jag börjar jobba och stänger en halv timme efter jag har slutat på helgerna. Detta är ett stort bekymmer för min ekonomi. Jag kommer alltid hem med saker jag inte haft en tanke på att köpa innan. Idag kom jag hem med en påse från Cubus bestående av två blåa toppar en i XS och en i M. Blå köpte jag för att det inte fanns någon annan färg, storlekarna valde jag för att det var de enda som fanns kvar och ganska nära S båda två.  Dessutom var det första gången jag någonsin handlat på Cubus. Man kan undra varför jag handlade idag.

Från HM kom jag hem med ett paraply, vilket var ett bra köp, för det regnar i Paris och har planerat att göra det under hela vår vistelse där. En sjal för att den var fin och ett par örhängen för att jag tappat bort det ena av mina favvisar.

                                                               


Sammantaget var min handling inte jätteilla, men kanske inte underbart bra heller. Nu njuter jag av en kall öl, packar min Parisväska och ska snart laga en god middag till mig och lilla, lillasyster!

Jag är partysugen, men ensam om det.

Andras kommentarer
Postat av: ellen

kupolen :D


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback