Lite för rund under fötterna.

Lördagens fest blev en vild tillställning. I alla fall för mig. Faktumet att min mage inte tål rödvin, men att jag drack en alldeles för stor mängd själv, bidrog till att jag mådde värre än värst igår. Men jag är överlycklig över alla söta vänner som kom, alla fina presenter jag fick och att jag hann ha riktigt roligt ända fram tills rödvinsförbrukningen nått sin topp. Dumt Ella, mycket dumt. Du är inte fjorton längre och inte ens tjugo. Tjugofem, glöm inte det. Mormor och morfar var i chocktillstånd.

Nu ska vi fixa till uppsatsen, skicka in den för gott och invänta att få ut vårt examensbevis. Solen skiner och jag vill bara bada.

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Tack för senast och superkramen till dig! Barnen måste ha haft trevligt för annars hade jag aldrig kunnat stanna så länge som jag gjorde. Supergod mat! Vill gärna ha receptet!
Jag är hemma mestadels under veckan, ring om du har tid och lust för en fika eller lunch:-) kram kram!

Postat av: Sandra

Tack för en oförglömlig fest! Och grattis igen till din examen!! kram kram

2007-06-04 @ 13:21:15
URL: http://swilla.blogg.se
Postat av: evans

Det är en underbar känsla när examensbeviset dimper ned i påstlådan! Då är man äntligen klar! Ha en bra dag!

2007-06-04 @ 13:49:24
URL: http://evans.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback