Lättpåverkad.

Det var många jag-har-just-fått-lönshoppingsugna människor ute på Kupolen idag. Dessutom var vi väldigt få som arbetade. Imorgon bitti klockan åtta är jag där och städar. Frivilligt, men mot betalning. Vi kan inte öppna butiken som ett bombnedslag.

Två timmars arbete väntar och sedan en minst lika lång fika med underbara Marit. Det är alldeles för sällan vi hinner ses så det gäller att ta igen det med råge. Inga kan skvallra som vi! och det är inte bara negativt! Dessutom kanske jag får leka lite med hennes lilla Max som bara blir sötare för var dag som går. Varje gång jag kommer därifrån tror jag att jag vill ha barn, men det vill jag inte, det är bara de som har den påverkan på mig. Den lilla söta familjen och en lätt påverkade Ella.

Det verkar som jag kanske fått en lägenhet i Stockholm. Den är inte världens finaste, men den är heller inte så väldigt dyr. Vi får se hur det går.




Andras kommentarer
Postat av: emma

nej, det är det jag menar. hoppas de har funderat, jag vet ju en som inte gjorde dt...

Postat av: Sandra

Vad bra att du kan gå in imorrnbitti! Känns lite som att vi aldrig kommer ikapp så det är verkligen toppen!! Tack för en trevlig arbetsdag idag!!

2007-06-25 @ 22:17:53
URL: http://swilla.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback