Klänning dygnet runt.

Klockan nio begav jag och syster oss ner på stan för att ta en öl. Jag bar då endast klänning. Efter några timmars sällskapande och tjejsnackande med Johanna och två vänner sedan förr, begav vi oss hem igen, fortfarande i förda bara klänning. Det kallar jag underbar, svensk sommar. När vi precis kommit hem ringde den tredje systern och berättade att hon var på stan. Det var så dags då.
      
                                     image312

Trött storasyster pratar i telefon med partyglad lillasyster. Man är inte tjugo längre.

Andras kommentarer
Postat av: erika

haha, partyglad lillasyster, det är jag det :D Puss på dig storis, nu kommer jag till stadium för att säga hejdå för en vecka framöver.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback