Fröken Ella.

I måndags klockan 16.20 innan löpturen sökte jag jobbet. Fem minuter sedan, klockan 16.25 ringde de mig. I går var jag på anställiningsintervju och igår fick jag jobb. Det ska gå fort ibland.

Svensklärare och mentor på
Infokomp i Södertälje. Ett arbete för mig som gillar när det är en utmaning och något att bita i. Den viktigaste kvalifikationen för arbetet var att man kunde hantera gränssättning. Det viktigaste för mig var att det verkade vara ett härligt gäng lärare, en bra atmosfär och elever som faktiskt behöver mig. Jag får vara en del av deras trygghet, deras stöd och deras vardag. Och det vill inte säga lite.

                                                                               image328
Nu saknas bara en bostad. Vi får väl se hur det går. Annars finns ju papsen runt hörnet att bo hos ett tag...

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

häftigt!
Jättegrattis!
Ibland skall man ha flyt. Hoppas du får en fin midsommar.
KRAM

Postat av: evans

Grattis! Vad kul! Börjar du till hösten?

2007-06-21 @ 11:23:46
URL: http://evans.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback