Dummare än dummast.

Den stora frågan, som även syster nämnt tidigare, är varför gymmet har stängt på de röda dagarna. Är det inte då vi alla har tid att träna? Jag vill i alla fall träna imorgon, men jag kan inte. Gymmet är stängt och ute finns pollen i stora massor. Jag får spinna järnet ikväll, för både idag och imorgon.

Nu går det ingen nöd på mig, för jag ska traska med Johanna imorgon, med solglasögon och ögondroppar som skydd mot allt flygande i luften, och jag kommer säkert ligga på golvet och göra armhävningar och situps när det kryper i kroppen. Nog överlever jag utan Steppasset imorgon, men dumt tycker jag fortfarande att det är.

image298

Och nej, det är tyvärr inte jag på bilden. Jag vet heller inte vem det är, för jag har lånat bilden från Kellogs.

Andras kommentarer
Postat av: evans

De armmusklerna skulle jag inte ha något emot :-)

Postat av: emma

chilla! du är snygg

2007-06-05 @ 22:39:05

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback