Det viktiga.

Min framtid är oviss och jag tenderar att diskutera den med alla som är idel öra. Då jag ventilerade jobb-bostad-kärlekssituationen med en vän i veckan, förklarade hennes inte så gamle, men vise sambo för mig att det man behöver för att må bra här i livet är:

  1. Någon att älska.
  2. Ett jobb som man trivs med.
  3. 10 vänner, fler hinner du inte med.
  4. En boendesituation du trivs med.
Sedan spelar det, enligt honom, mindre roll var i landet du bor. De du vill ha nära, är alltid närmast, oavsett hur långt ifrån varandra ni bor. Jag är  beredd att instämma och håller gärna med honom. Gör du?

                        

En stuga vid sjön mån tro? Bilden är lånad härifrån.

Andras kommentarer
Postat av: erika

jag instämmer till fullo. vad är viktigare i ens liv än stark kärlek till några få människor? det betyder allt. du betyder oerhört för din mellansyster. vad vore mitt liv utan dig?
Stor kram till världens bästa Ella!

Postat av: Enna

Ett stort varmt grattis till examen!
Såg dig allt häromdagen men ville inte störa i finputsningen av uppsatsen. Kommer garanterat inspringandes på Stadium i sommar och säger hej (samt grattis förståss)
Sitter här med en klump i halsen, ditt inlägg träffade rätt så rätt. Tack.
Kram

2007-06-09 @ 17:42:30
URL: http://engaemma.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback