Tjejmilen.

Solen sken när jag vaknade halv sju i morse så det blev en springtur istället för gymmet. Benen sprang först och lungorna kom efter. Jag vågar tro att jag vore en utmärkt löpare om jag inte hade haft astma, eller annars hade jag inte sprungit alls då.

Jag har vunnit en anmälan till
Tjejmilen via jobbet och ska därmed representera Stadium. Det vore ju roligt om jag i alla fall kunde slå den tid flickorna i familjen Alm sprang på för två år sedan, efter att löptränat en gång. 56 minuter var tiden då. Mitt mål nu är 50 minuter.

Jag är så glad att Lillan ska springa tillsammans med mig, inte minst för att jag saknar henne så oändligt just nu. Jag undrar vad hon gör där på Gotland. Svår att få tag på är hon i alla fall. Ring mig bejbi!

Andras kommentarer
Postat av: Ella

Jag vill också ut och jogga! Är så sugen att jag håller på att spricka. Så fort min graviditet är över, och det har gått en liten tid, ska jag börja jogga igen. Längtar!! /Ella


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback