Lördagkväll.

Jag är lite halvt bakis idag. En släktmiddag med min släkt är inte som en vanlig släktmiddag. En släktmiddag med min släkt innebär god fräsch mat, givande diskussioner, trevligt sällskap och mycket vin. Erika var chaufför och jag och Andreas njöt av livets goda och avslutade det hela med en barnbox från Max  vid ett snåret. En mycket trevlig lördag trots att vädret gjorde sommarfödelsedagsfesten till en innetillställning. Men det mådde ingen dåligt utav då, tillskillnad från idag...

Andras kommentarer
Postat av: emma

mysigt

Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Åh, vad härligt det låter! Sådana släktmiddagar är att drömma om. Speciellt de givande diskussionerna, ja, hela kitet!

2007-07-08 @ 16:22:37
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback