Jag har ätit för mycket.

Först ett pumppass, sedan mossaka med kladdkaka till efterrätt hos mormor och morfar. Några timmar senare är vi hungriga igen och äter take-awaytacosallad och godis i soffan. Min mage är proppfull och jag måste anstränga mig för att hålla ögonen öppna i några timmar till. Det är trots allt fredag.

Imorgon kväll ska vi till Leksand och fira farmors 81-års dag. Det blir en riktigt familjär helg denna vecka, till skillnad från förra veckans festival. Kanske återhämtar vi oss fortfarande...


                                                 image352
                                                  Systrarna med sin farmor.


Andras kommentarer
Postat av: erika

ja, vad skönt det känns med en familiär helg, passar in perfekt. Kram på dig.

2007-07-06 @ 23:16:06

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback