I´m a bitch.

Jag är en hemsk människa när jag är arg. Jag börjar i en vardagsdiskussion och slutar inte mala förrän jag fått ur mig allt som jag är arg för, ledsen eller besviken över. Dessutom inträffar ofta dessa bråk exakt när man har bråttom iväg. Som tur var inträffar de dock inte särskilt ofta. Andreas tycker att jag ska sluta ta upp saker när jag är arg och vänta till ett annat tillfälle. Jag lovade honom att försöka.

Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Där är vi verkligen lika du och jag... Fast jag försöker inte ens men kanske borde göra det.

Postat av: Linda

känner igen mig.... vet inte om det är till någon tröst, men nu har jag äntligen börjat släppa på det där...
det tog ett tag, men det är rätt skönt. Men som jag sade tidigare, var sak har sin tid.
KRAM

2007-07-28 @ 19:06:02
URL: http://www.familjenasp.com

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback