Höstmode!

Den här sommaren rullar på något sätt obemärkt förbi. Det är kallt ute, jag jobbar och jag hinner inte träffa mina vänner så mycket som jag önskar. Dessutom väntar ett nytt jobb och en ny stad om bara ett par veckor. Konstigt. Jag ser redan fram emot nästa sommar med sju veckors ledighet, betald ledighet. Då ska jag ta igen allt jag har förlorat alla arbetande somrar sedan 1998 och fram till nu. Det är jag värd.

Nu gläds jag mest åt att kika i nya
Elle, fönstershoppa i butikerna, läsa bloggar med koll och längta tills jag får sätta på mig koftor, jeans, stövlar och kan njuta av hösten. En varm och solig höst får vi hoppas, som ska tillbringas i huvudstaden.
                                                     image353
                                                    Bild: Acne

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

hej hopp!
Tänkte på dig i morse när jag såg miss Li på TV.
Sitter nu och kollar på galan, men jag har ju givetvis missat de jag ville se...
kram på dig.

Postat av: Anonym

ge mig tips på bloggar med koll :):)

2007-07-11 @ 14:59:20

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback