Ge honom det bästa jobbet!

Jag plockar in flyttlådorna i bilen. I eftermiddag bär det av till Stockholm, Hagsätra för att flytta in i den stora, men sunkiga andrahands ettan. Det blir nog bra det där, men helt ärligt finns det inget jag hellre skulle vilja än att Andreas flyttade med. Om vi så skulle bo tillsammans i en skabbig liten lägenhet, flytta varannan månad och bara umgås med varandra, hade jag ändå velat ha honom där. Nu hoppas jag mest på att någon vänlig, smart själ förstår vilken bra kille som jobbar på Kvarnsvedens Pappersbruk i Borlänge och därför ringer upp honom och erbjuder honom ett kickassjobb i Storstan. Det vore grejer det. Tills dess får tiden ta ut sin rätt och jag får längta lite. Eller mycket. Det beror på hur man ser det.

image374
Bild:
Ikea



Andras kommentarer
Postat av: erika

usch. jag vill att allt ska flyta på som rinnande vatten för er! ni får härdas lite så kommer allt ordna sig sen.
KRAM KRAM!!!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback