Fika, fika, fika mer.

Att fika med Linda är alltid berikande. Hon har många kloka tankar och intressanta åsikter. Idag hann vi med en trevlig lunch tillsammans och jag uppskattar det verkligen. Jag har även träffat Lina idag, vilket alltid är lika roligt och alltid alldeles för sällan.

Snart väntar en afterwork med jobbet, även om jag varit ledig idag. Jag arbetar min sista dag på Stadium imorgon och då gör det inget om jag är ltie sliten. Hoppas jag.

image382
Linda.



Andras kommentarer
Postat av: Linda

puss på dig!
Jag kommer att sakna dig sååååå. Hoppas och håller tummarna för att vi hinner ses lite när du kommer "hem" och hälsar på... men som bortflyttad vet jag hur många man vill hinna med när man kommer hem och det är svårt att få till det.
kram kram.
ps den där jeppsenbloggen jag talade om finns länkad bland googleannonserna, ser den här ovan nu (http://www.jeppesenblog.blogspot.com/).
PS 2 Tullinge är ett bättre val än det där andra på T.
KRAM :-)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback