Att gå vidare.

Med blandade känslor lämnade jag Stadium idag. Jag är lättad över att slippa serviceyrket med allt vad det innebär. Jag njuter av att slippa fler översittarmän i 50-årsåldern och jag glädjer mig över att gå vidare. Samtidigt är saknaden redan stor. Efter människorna, vännerna och stämningen. Den som finns där när det är som bäst. Men det är sällan det är som bäst.

Det är dags att knalla vidare och allt  var så självklart tills
Sandra sa adjö. Men vi ses snart igen, det vet jag.

Jag är en rastlös själ och tre år är en hel evighet.


Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar dug redan och inget blir riktigt som förut men så är det ju i livet, saker ska inte alltid vara som förut. Du blir en toppenlärare och jag har en toppenkompis i Stockholm.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback