After work.

Vi hade en underbar afterwork med jobbet igår. Förrutom Per, som gav upp ganska snabbt, var vi sju tjejer som babblade i mun på varandra. Ett bra bevis på att man har trevligt, att prata i munnen på varandra.

Jag gör min sista dag på Stadium idag efter tre års extraarbetande. Tre år. Inte dåligt. Det känns skönt men kanske lite vemodigt. Jag kommer att sakna afterworksen, festerna och en del av människorna, särskilt flickorna nedan. Puss på er!

image385image384


Andras kommentarer
Postat av: kalaskulla

vilka söta flickor ja! alla kommer alldeles säkert sakna dig enormt mycket! det blir ett STORT tomrum på Stadium efter Ella! jag kommer sakna dig så mycket att jag inte kan slita mig utan tom följer efter till huvudstaden.. =) kram kram kram


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback