Stockholm

En julklapp som förvandlades till en minisemester. Jag undrar hur många minisemestrar jag och A haft i vår huvudstad. Många är det i varje fall. Vi har ett gemensamt intresse i att vistas på Söder. Fika, dricka öl och gå på små klubbar och lyssna på musik. Har man inte turen att bo där, kan man i alla fall passa på att njuta medan man är där.

Rockbjörnen var över all förväntan. Istället för att stå på ståplats råkade vi hamna mitt på kändishyllan bland alla idolmänniskorna och ja, vi trivdes rätt bra där... Min vinterjacka är nu äntligen inköpt, lagomt med snöns intågande i Dalarna, tre timmar är tillbringade på Armémuséet och nu ska vi iväg och äta lite sushi innan kvällen med början på Gädet med E&H. En trevlig helg som ännu inte är slut. De fyra uppsatserna som ska läsas och den norska som ska opponeras på får vänta ännu någon dag...

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback