rockbjörnen nästa

Även om vi kanske kommer att vara äldst på stället, ser jag verkligen fram emot kvällens Rockbjörnen. En eminent och välgenomtänkt julklapp från vår kära far, till mig, min ena syster och våra pojkvänner. Dessutom får vi tillfälle att stanna hos pappa i Stockholm hela helgen för att umgås, dricka öl och kanske lyssna på lite mer bra musik eller hitta något nytt fint plagg att bära. I need and I like.

Duschen och frukosten väntar, det är bara att skynda vidare innan vi ska ge oss ut i blixthalkan...


Andras kommentarer
Postat av: Anonym

Nämnen oj vad det händer saker, bilen... inbrott.... och Stockholm - upp och ner kan man säga. Hoppas dagarna i STORAstaden blir super iaf.
Tänkte bara hojta att jag lagt ut svaret på min utmaning.... DU hade rätt. Grattis
KRAM

2007-01-11 @ 10:03:20

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback