oslo

Oslo var vackrare än vad jag kunnat tänka mig och Lillan bodde finare än vad jag någonsin kunnat ana, men  mest av allt var det underbart skönt att få vara i hennes lilla vardag och se hur livet i grannlandet fungerade. Det verkade fungera fint, vilket alltid är lika skönt för en stora syster att märka

Helgen har hursomhelst varit undebar på alla sätt och vis. Fin miljö, god mat och det trevligaste sällskapet. Men mycket vill alltid ha mer och jag skulle gärna stannat längre, även om ljudnivån ibland kan bli påfrestande hög då så gott som hela familjen A är samlade. Roommatesen var nog chockade och tystade för ett  bra tag framöver.

En lång dag i buss, en värkande rygg och nu är det bara sängen som gäller.

27726-79


Huset, kvarteret, Fogneparken och familjen!


Andras kommentarer
Postat av: Göran

Vad fint hon verkar bo. Vill bara passa på att säga gonatt åt en 24åring! Post kommer imorgon/kram

2007-01-29 @ 17:05:18
Postat av: jojo

tack för en fantastisk visit! oslagbart

2007-02-01 @ 12:44:49

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback