Nystart

Lördagskvällen innehöll mycket vin, mycket chips, mycket poker och ett mycket trevligt sällskap. En enkel och trevlig lördagskväll, vilket jag behövde just nu. Fantastiskt skönt att stanna hemma och inte ha bråttom ut på krogen, förfesterna är ändå alltid bäst, varför inte stanna där?

Imorgon är det en ny termin, en ny kurs och därmed även nya kurskamrater. Den sista obligatoriska terminen hoppas jag medför trevliga överraskningar, för just nu har jag inga förväntningar alls. Men det blir nog bra, det blir det alltid. Lunchen är inbokad i varje fall, som ett trevligt avbrott i skoldagen.

Nu ska jag dricka lite chaite och titta lite på folket som bor på
träkullen och ladda inför I en annan del av Köping. Vilken underbar serie!

Andras kommentarer
Postat av: HH

I en annan del av köping... håller med, grymt skön tv. Linda - hon är ju bara för rolig!
Kram på dej!

2007-01-22 @ 18:01:37

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback