Konstigt

Det är konstigt, oavsett när man köpte produkterna så lyckas alla alltid ta slut på samma gång.  Fondation, ögonnbrynspenna, rouge, ansiktsrengöring, spray, shampoo och balsam. Det är också då man märker hur dyrt det är att köpa allt detta och hur tråkiga pengar det är. Nu är det åter dags för en shoppingtur alá smink och shampo med andra ord.

Vintern har kommit nu och den har gjort det med besked. Och även fast vi alla väntat på detta känner jag mig lite smått chockad av kylan: vad ska jag sätta på mig nu då? Tur att jag köpte en ny jacka förra helgen...

Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Ett konstigt fenomen det där att allt tar slut samtidigt. Mina jeans går alltid sönder samtidigt, måste vara samma fenomen!

2007-01-21 @ 12:10:38

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback