frysta hallon

Efter en lång dags plugg var jag vrålhungrig och i stort behov av mellanmål innan kvällens stepintervall pass. En stor tallrik med naturell yoghurt, hallon och musli senare är jag nu superladdad. Frysta hallon är min favorit för tillfället, det gör både glassen, smoothien och yoghurten godare. Dessutom känns det att man får en liten vitaminkick.

Dagen har även inneburit en gaderobsstädning. Jag rensar och städar då och då, men ordningen är omöjlig att hålla, efter en vecka är det stökigt igen.  Hursomhelst är det riktigt skönt att få slänga och ge bort kläder man inte använt på alldeles för länge. Skönt, men svårt. Särskilt plagg som man har varit ens favoriter är svåra att rensa bort. Nu är det i alla fall klart för denna gång och därmed legitimt att fylla på med nya plagg. Härligt.


hallon

Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Hallon är verkligen sååå gott!!

2007-01-25 @ 16:35:52
Postat av: Anna

hallon är gott! :)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback