Det ordnar sig

Storstädning står på dagens schema och egentligen är det inte så tråkigt, bara man är förberedd på det och har tid för det. Det har jag idag. För idag är en ledig dag. Den förra kursen är så gott som avslutad och den nya kursen börjar först på måndag. Sen att jag skulle kunna skriva den där abstracten på engelska och börja läsa kurslitteratur, det är en annan sak.

Och ja, jag får nog instämma med
S, det ordnar sig verkligen alltid. Det kan ta olika lång tid och det måste det få göra, men på ett eller annat sätt ordnar det sig. Jag ska försöka printa in det i min hjärna så jag kan sluta vara så hispig över saker och ting jämt, för det mesta har jag verkligen järnkoll på.

Städa var det alltså, det är bäst jag börjar försiktigt och håller mig lugn. A påpekar ofta att jag alltid bli arg som ett bi när jag städar och ja, det kan väl stämma. Ett djupt andetag och gott om tid borde kunna förändra situationen...

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback