bikini i januari...

Gårdagskvällen tillbringades som sagt med att dricka öl med J och S. Enkelt, trevligt och kanske något av det bästa enligt mig: att umgås med härliga människor över ett glas vin eller en öl.  Det borde göras betydligt oftare och som tur var för mig kommer det att göras om redan ikväll.  L spelar på Kopparhatten och vi ska dit och kika. Dessutom ger det mig ännu ett tillfälle att träffa E&H och det går inte att underskatta.

Innan dess är det dags för ett underbart lunchpumppass med favoritinstruktören och en god lunch med min käresta. En underbart ledig fredag då jag skjuter fram de mesta av måstena till måndagen, då det bland annat är dags för att tampas en sista vända med uppsatsen innan ventileringen. Men det är ingen fara på taket.

Framöver: Bokad personalaktivetet med Falubutiken; bad  och fest i Aquanova. Jag känner ett visst motstånd för att visa min blåvita kropp för hela jobbet i mitten av januari. Tåls att tänkas på, men jag är varken pryd eller oroad egentligen. Däremot är jag riktigt laddad inför en hård innebandy match på tisdag, där det verkar som det enbart är de bästa är bra nog. Får nog bli till att tjuvträna i  helgen för att hänga med, eller kanske räcker det med att vässa armbågarna...



em och jag

Andras kommentarer
Postat av: emma

Ska bli skoj ikväll! Hoppas ni kommer hit innan. Lite lättatre att umgås då.. Puss o hej

2007-01-05 @ 13:42:43

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback