Som en godispåse

Idag har jag sökt mina två första jobb som gymnasielärare. Platsbanken är lite som att öppna en godispåse, det finns så mycket gott att man inte vet vad man ska välja, så det är lika bra att prova allt för att tillslut se vad man får. Det kanske inte är lika roligt den dag man inser att man inte får något av jobben, eller inser att man måste bostätta sig 100 mil från kärleken, men än så länge är det spännande, mycket spännande.
.
Ikväll är det lite ommöblering, kebab, glass och gitarrspelning som gäller.

Andras kommentarer
Postat av: erika

oj! shit, tänk att du verkligen snart är lärare, på riktigt. världens bästa lärare dessutom, det vet jag. Puss på dig!

Postat av: emma

Jadu, det kommer nog bli bra.... Själv måste jag hitta ett sommarjobb. helst skuylle jag dra utomlands o showa, men det blir an väl inte rik på....

2007-02-17 @ 13:25:25

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback