Ilska, frustration och tårar

Det jag länge fruktat har inträffat. Csn har uppmärksammat min inkomst. Fan. Jag får skylla mig själv men det känns ändå så orättvist. Man borde privilgeras för att man arbetar, inte straffas för det. Idag är jag ledsen, arg och fruktansvärt fattig. New York får vänta något år till medan jag arbetar stenhårt för att komma ikapp. Det här var inte vad jag behövde.

Tack för att du finns min käraste!

Andras kommentarer
Postat av: erika

Usch usch usch! då ska veta hur synd jag tycker om dig min älskade älskade syster. livet är otättvist, som du slitit... Hoppas du kan sova gott inatt ändå. Massa kärlek!

Postat av: Lekne

oh, shit!!!!!!!!!
Kraaam o längtar till torsdag.
L

2007-02-20 @ 16:17:59
URL: http://lekne.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback