Dagen, kvällen, livet

Trots att jag somnade sent och vaknade tidigt har jag varit ovanligt pigg idag. Kanske för att jag vaknade av mig själv. Innan åtta befann vi oss i soffan båda två, surfade, kollade på Shrek 2 och åt en stor frukost innehållande både gröt och ägg. I min ensamhet äter jag nu min lördagsmiddag innehållande en riktigt nyttig soppa, med ett inte lika nyttigt grekiskt bröd till. Jag lyssnar in mig på Säkerts fantastiska skiva och funderar över det lilla och det stora i livet.


Någonstans är det faktiskt viktigast att man försöker, sedan är det bara att hoppas på att någon uppskattar det man gör.


Efter att A slutat jobbet ska vi hem till J och D för att titta på kvällens slageromgång. Trevligt, mysigt och alldeles lagom.

Andras kommentarer
Postat av: erika

oj vad mysigt att börja dagen med att kolla på film :) nu blev jag sugen att lyssna lite, kanske borde ladda hem hela albumet. Puss Puss och ha det toppen ikväll


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback