Att hitta tiden

Det är ofta svårt att hitta tid att ta sig iväg på kvällarna. När man väl gör det blir det dock alltid lika trevligt. L bjöd på broccolisoppa och god quinoasallad igår. Några timmars tjejsnack senare är jag alltid lite gladare och frågar mig alltid varför jag inte hittar tid oftare...

Efter praktiken idag väntar ett besök hos min farmor i Leksand tillsammans med pappa. Även det något som görs alldeles, alldeles för sällan. Men nu blir det av och jag ser fram emot det. A åker kortvasan dagen till ära och är såklart i mina tankar medan jag undervisar elever. Nu är det hög tid att platta håret och ge sig ut i snöovädret.

Andras kommentarer
Postat av: erika

Du är effektiv du syster. varför du inte hittar tid oftare kan bero på att du faktiskt in har så mycket mer tid. Skulle oxå velat varit med hos farmor. BLir en annan gång. Ha så jättemysigt ikväll med massa godis och TV-mys. Massa kramar!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback