Värdet

För andra gången denna höst händer saker som får mig att omvärdera saker och ting. Det hände en olycka på  Andreas jobb och han fick lov att springa genom ett rum med 80 gradigt vatten. Nu har han brännskador på fötterna och jävligt ont. Allt annat blir oviktigt. Tåget rullar hemmåt Borlänge om en timme och att mitt hem förblir ostädat, min kropp otränad och mitt hår oklippt spelar mindre roll.


Andras kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? fest eller fredagsmys? :)

Postat av: anakin

Hoppas ni har det bra i TV-soffan trots att Amanda inte vann och du är minst lika fin oklippt som klippt, det tycker nog Andreas också :)

2007-12-07 @ 23:22:44
URL: http://www.metrobloggen.se/shesastar

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback