Projekt helkropp

Andreas hade ner min enda lilla spegel i helgen. Den gick sönder och han väntar sju års olycka medan jag tillbringat en vecka med att stå på toalettlocket för att se hur jag ser ut. Det är omständigt, obehagligt och jag tror att locket kommer att gå sönder närsomhelst, vilket skulle göra att jag ramlade ner i toaletten. Jag måste köpa en ny spegel, en helkroppsspegel så att jag slipper stå på saker för att se hur jag ser ut. Det får bli helgens uppdrag och förutom det måste jag jobba, städa, träna, tvätta och kanske ha lite roligt också.

Kanske befiras olyckan om man köper en ny spegel. Jag får väl hoppas på det i alla fall.



Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Salta på den trasiga spegeln, då försvinner olyckan.

Postat av: Mamma

Vänta med spegeln Ellinore. Stor kram/mamma

2007-12-07 @ 09:27:47

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback