Julklappsdags.

Det här med julklappar verkar bli en enkel match i år. Syster Erika har fixat Kentbiljetter åt oss systrar, en julklapp till mamsen och en till farmor. Med pappas sida av släkten har vi kommit överrens om att bara ge varandra en pocketbok och mormor och morfars julklapp är i alla fall bestämd. En sodastreamer, eftersom att morfar vill vara miljövänlig och mormor lever på ramlösa.

Redan imorgon får jag min riktiga julklapp av Andreas. Vi ska på The Hives och njuta. Senare ska han få en upplevelse av mig. Om någon skulle vara intresserad av att köpa en julklapp till mig så önskar jag mig en ansiktscreme, en parfym och en väska.

image547                image548  

                           image549        



Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback