Julfrukost

Förra året åt jag vörtlimpa med rödbetssallad och köttbullar under hela december. Jag pyntade, handlade och klädde en gran. I år har det inte funnits tid och kraft till något, men nu har jag  i alla fall handlat julkaffe, vörtbröd och leverpastej . Jag ser nästan fram emot att få äta frukost imorgon.

Imorgon kommer även mamma hit. Mysigt. Men först väntar möte med skolstyrelsen.

image559
Zoega.se

Andras kommentarer
Postat av: kalaskulla

tänker på dig! hoppas du och mamsen får mysigt

Postat av: Sara

Hej Elenore, har varit här och smygit lite i din blogg. Kul att du blivit lärare! Hade dig på Haga den tiden du var där och du var verkligen super! hoppas du mår bra ! Kram!

2007-12-11 @ 21:01:05
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback