Förfärligt saknad.

Jag är hemma i Stockholm igen. I hallen väntar den största väskan till bredden full med saker att packa upp och dessutom finns hundra andra saker att ta i tu med innan jag går och lägger mig. Jag vet inte var jag ska börja, så jag börjar inte.

En härlig dag med familjen Alm, även om den lilla flickan var förfärligt saknad. Jag bakade faktiskt lite pepparkakor och var dessutom ungsansvarig. Jag fick även tillfälle att återigen fnissa och flamsa med syster, vilket är något av det bästa på denna jord. Det är nog ändå det lilla som är det stora här i livet. Det är de små grejerna man minns, inte de stora och pampiga. Viktigt att komma ihåg när man rusar i kapp till livet och ja, jag kanske borde börja leva som jag lär.

Hursomhelst har jag i alla fall haft en bra helg.

image546

Andras kommentarer
Postat av: erika

åh kära syster, det är så mysigt att vara i din närhet. Oberskrivligt vad ni systrar betyder. Pepparkakstraditionen ska aldrig brytas, visst då? ;) Puss!

2007-12-03 @ 13:07:00

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback