Ett öppet kärleksbrev

Lillan!

Nu har jag drömt om dig, tänkt på dig och längtat efter dig i en vecka. Jag vill att du hör av dig, kommer hem till Sverige och kommer till mig. Jag saknar dig. Jag saknar dig så det värker i mitt hjärta. I natt gjorde du sjukt dumma saker i min dröm, jag klarar inte mer. Och nu du, jag har bestämt mig för en sak: under de dagar du är hemma i jul är det jag som bor hos mamma, så jag får tillfälle att umgås med dig dag och natt, natt som dag. Kom hem, och helst stanna hemma. Utan dig är jag ju bara tvåtredjedelar.

image556

Ps. som tur var har jag fått en Erikados både i helgen och förra helgen. We keep it up, men saknar dig förtvivlat. Kom hem! (Och stanna hemma!)

Andras kommentarer
Postat av: erika

Yes, yes, yes! Kan en jul bli bättre än alla systrarna under ett och samma tak, dag som natt. Vad vore jag utan er? De bästa...

2007-12-10 @ 15:06:04
Postat av: joanna

Herregud! Menar du allvar med jul? Jag har ett glädjerus i hela min kropp! Försöker komma till dej, min fantastiska syster. Och tack.

2007-12-11 @ 15:14:58

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback