Vill.

Jag vill bo i Aspudden! Jäklans vad fint det är där!

För övrigt en mycket bra andra dag på mitt nya arbete.

Andras kommentarer
Postat av: Sandra Hennerfors

Hej! :)
Hittade på din blogg av en ren händelse. Skoj att du också har flyttat till Stockholm!!! Vore roligt att ta en fika nån dag. Vi får även se till att ha tjejkvällar nu när vi är ett gäng som bor här;) Ha det så bra. Vi får höras. Kramar

2007-08-15 @ 02:30:04
Postat av: Ella

Hej Sandra. Jag är glad att vara här. Skulle verkligen vara roligt att ses. Addade dig på msn, hoppas på att du har det. VI hörs i alla fall. Kram.

Postat av: Lekne

Aspudden är inte så dumt. I ditt läge faktiskt bättre än Huddinge. Enda minus är väl att pendeln inte går där... (en av sthlms bästa tatuerare Dr Martin har sin stuga där....)
Såg sig på MSN igår, men när jag är på msn så är jag så inne i det jag gör med han som hjälper mig med hemsidan att jag blir alldeles borta. Maken brukar säga att jag går på date när jag sitter på MSN med just den personeen *asg*
kram på dig!

2007-08-15 @ 09:11:02
URL: http://lekne.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback