Världens roligaste jobb.

... och till alla er blivande lärare där ute: ni har valt världens roligaste jobb. Och när jag säger det har jag ändå bara träffat sex av mina elever än. Man få ge mycket, men tusan vad man får tillbaka. (Dessutom ett eget skrivbord!)

Andras kommentarer
Postat av: emma

kul att du känner så. grattis

2007-08-15 @ 21:50:16
Postat av: sofia

åå vad kul..jag börjar plugga den 30..känns som ett mycket givande jobb=)

Postat av: Linda

Grattis! Vad härligt!
kram

2007-08-16 @ 10:33:10
URL: http://www.familjenasp.com
Postat av: Elin

å, tack behövde verkligen höra det där.
börjar andra terminen om två veckor och har haft lite småångest att jag valt rätt. Så lätt att fokusera på det negativa, låg lön, alla problem med stökiga elever och stora klasser osv osv.
Men nu fick jag nytt hopp. trots allt kan det inte finnas något finare,viktigare eller roligare än att vägleda och samspela med unga människor.
Jag ska bli gymnasielärare precis som du, i svenska och religion.
Jättekul att läsa din blogg och följa hur det går på första jobbet:)
Vilket ämne har du utöver svenskan?
Kram Elin

2007-08-16 @ 11:05:17

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback