Underbara.

Klockan fem kom vi hem till Hagsätra i morse. Jag har tagit varje tillfälle jag hittat för att sova och är inte särskilt trött. Det är dock Andreas som suttit vid ratten. Dagarna på Gotland har varit blåsiga och lite för kalla, men underbara ändå. När det går ett tag glömmer man nästan hur mycket man saknar någon, när man träffas igen kommer känslorna tillbaka. Söta lillasyster, jag är inte hel utan dig.

Något annat megabra med resan är all god mat vi ätit. På systers
Sjökrog lagas den godaste maten man kan hitta. Och där har vi ätit, dag ut dag in. Den enda som klagar är magen, som tycker att det får vara slut på onyttigheter. Jag håller med. Men väntar till på måndag.


 


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback