Ny på jobbet.

Det blev en svettig tågresa tillbaka till Stockholm. Jag övervägde fram och tillbaka om jag skulle stanna i Borlänge över lördagen eller inte, men kom fram till att det faktiskt är skönt att vara på plats en dag innan nya jobbet börjar.

Jag är inte nervös än och jag har inte funderat så mycket på mitt nya jobb, mer än att jag har planerat läsåren utifrån svenskans betygskriterier, men jag vet att jag kommer att bli nervös. När jag ska presentera mig för personalen kommer jag att vara nervös, när jag ska möta mina nya klasser kommer jag att vara nervös och föräldrarmötena vill jag inte ens tala om. Men jag är inte nervös över att jag inte skulle klara det. Det vet jag att jag gör. Även om vi alla har bättre och sämre dagar.

Andras kommentarer
Postat av: emma

helt övertygad att du kommer fixa detta galant!!!!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback