Modevisning.

Dagens huvudsysselsättning blev något så trevligt som att fika med Hanna på Muggen. Jag drack både smootie och kaffe  samt åt en skorpa, sedan hade jag så ont i magen att jag inte kunde träna, utan fick åka hem yr i huvudet av smärta. Dumt av mig. Det är hur som helst underbart att kunna ta en söndagsfika med Hanna, det händer mycket i hennes liv och jag vill gärna veta allt.

Att sitta längs Götgatans trottoarer kan liknas med att vara på modevisning. Förutom några enstaka medelålders turister är alla som passerar tjejer och killar mellan 20 och 30 som bär exakt de kläder som man ska bära, exakt nu. Lite underhållande att se faktiskt. Det är dags att fixa outfiten för morgondagens arbetsdag. Då ska jag dock inte ta inspiration av dessa människor.

image397
Stockholm.se

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback