Lyxliv.

Gårdagskvällen tillbringades hos Erika och Anders. God mat, gott vin och lite Wii-spelande. Jag kan nog ärligt säga att jag är den sämsta i världen på tv-spel, men det var faktiskt ganska skoj ändå. Jag hatar att förlora, men när jag är så dålig att jag blir utklassad är det bara att vika sig av skratt istället. Det gjorde jag igår.

Väckarklockan, eller
Carolina Gynnings imitatör, väckte mig för en stund sedan. Jag sov tungt då. Det är dags för ett spinningpass. Sedan tror jag att jag ska spendera dagen med att titta på film och spela spel med Andreas. Vädret är dåligt och det finns inte mycket annat att göra. Att spendera en dag i soffan är dessutom den största lyxen i mitt liv och den lyxen har jag faktiskt tid med idag.

Andras kommentarer
Postat av: emma

å mys ordentligt nu när du är hemma med andreas. hälsa också. kram kram n


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback