Klumpigast.

Efter en lång dag med eleverna ute i kylan var vi äntligen tillbaka i skolan igen. Jag var så trött och ivrig när jag tog ut min väska ur idrottslärarens bil att jag slog ner bakluckan med all min kraft rakt in i min panna. Camilla var mer chockad än jag, härdad efter livets klumpighet, och såg som att hon skulle svimma när jag visade blodet. Nu har jag en stor bula och ett jack i pannan. Det är tur att jag har en lång lugg. Imorgon börjar äntligen de riktiga lektionerna.


Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Stackars!
Fast jag kan ju inte låta bli att erkänna att jag log lite, och säger ännu en gång; ditt sätt att sätta orden i meningar är trevligt.
kram

Postat av: evans

Aj! Sånt gör ju så ont! Idag har jag haft de första ordentliga lektionerna. Gå igenom kursplaner, planera... Hoppas att din dag har gått bra idag!

2007-08-28 @ 18:00:05
URL: http://evans.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback