Fredagsöl.

Fyra öl och ett glas vin. Klockan är kanppt nio. Det är tydligen inte bara jag som är en svamp på mitt nya jobb... Konsekvenserna av handlandet är att jag får leva på tvåhundra spänn tills den 25:e. Bra budgeterat där. En silltallrik blev det förresten också.

Passerade Mackan i Fattaru, min gamla favvo. Jag har mött honom så många gånger så att det nästan känns som att vi känner varandra. Kanske är han min skyddsängel.

En på jobbet är synsk. Hon vet när olyckor kommer, vart vår skola ska flytta och vilka som ska bli gravida. Otäckt och häftigt på samma gång. Det är kanske bara är att vänja sig. Jag undrar när min dag kommer, för att bli gravid alltså.

Imorgon kommer Erika och Anders och dessutom har jag tänkt hinna titta på Linda. Kanske dags att äta lite cheeseballs och fokusera på morgondagen. Vem vet.

Saknar min A.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback