Busy women

Att få fler än två personers scheman att passa ihop för en planeringsfika verkar vara en omöjlighet. Och det visste vi nog redan från början. En kan på måndagen, en fjärde på torsdagen och någon kan inte alls. Tja, vad ska man säga. Det finns en anledning till att jag aldrig har varit elevråds ordförande, aldrig  kursrådrepresentant eller att jag aldrig någonsin har engagerat mig politiskt. Det är för mycket jobb och för lite utdelning innan man ens är igång. Och sanningen är att även om jag är engagerad så är jag också alldeles för bekväm. Eller lat om du så vill.

Nu har
Hanna stått för samordningen(inte heller hon överlycklig över sin nya roll) och nu väntar planeringen. Tio tjejer, tio scheman, tio ideér. Fortsättning följer.

image391

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback