Böcker efterlyses!

I helgen ska jag hem och leta skönlitteratur. Ettorna ska läsa fyra böcker per år och jag vägrar låta dem läsa de föråldarde romaner som skolan har att erhålla. Då dödar jag deras läslust istället för att väcka den. Dessutom har jag redan beställt en klassupplaga på I taket lyser stjärnorna som jag vill att alla ska läsa, så mitt inköpskonto är nu tomt, typ.

Jag vill inte åka hem, jag vill stanna här. Men jag vill träffa Andreas och mamma och kanske några vänner. Det får bli en snabbtur, så får vi se vad jag hinner med. Helst skulle jag bara ta igen mig från förra helgen.

Nästa helg är det bröllop!

Andras kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en toppenlärare! Fortsätt med det. =)

Postat av: erika

Åk hem och lägg dig på mammas soffa och bli serverad middag, det behöver du. Puss på dig!

2007-08-31 @ 08:28:57

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback