Zova.

image176Jag har mycket i hjärnan just nu. Exjobb, fester, söka jobb, resor och anställningsintervjuer. Och trots att det mesta av det är roliga sysselsättningar gör alltsamman mig stressad. Så stressad att jag vaknar mitt i nätterna och tänker på alltihopa, drömmer konstiga drömmar där allt kopplas samman och dessutom är jag grinig om dagarna. Inte glad som jag vill vara.

Efter en dag med plugg, hård träning och mycket mat, dricker jag nu en stor kopp kaffe med mjölk och kanel, som att det skulle göra sömnen bättre. Men det är lite som ska ordnas med allt. Lite mail att skicka, lite sidor som ska kollas upp och några samtal som ska ringas, detta innan jag kan sjunka ner i soffan och titta på Desperate Housewifes. Roliga saker blir tråkiga när man måste stressa för att hinna.





Andras kommentarer
Postat av: emma

å vännen, jag vet precis vad du menar..... varför orkar man inte allt man vill???

2007-04-24 @ 20:24:47

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback