Världen väntar.

Jag har fått för mig att jag vill åka till San Fransisco. Jag har aldrig varit i USA,  har alltid längtat till NY, men aldrig kommit iväg. Nu har jag fått för mig att jag vill åka till Califonien, inte istället men också. Det verkar ruskigt dyrt, men ruskigt glammigt och varmt.

image164

Innan jag ska börja spara pengar till min resa, väntar Paris. Lillasyster är där och njuter för fullt nu och bekräftar att det är romantiskare än man någonsin kunnat tro. Dyrt där med, men valuta för pengarna. Kanske är det sådana semestrar jag vill ha. Det stämmer i så fall väl överrens med min uppfattning om shopping och inköp generellt.

image165

Bilder:
Ticket.

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

I Promise att du skulle gilla San Fransisco!
Inte varmt året runt som i LA men tillräckligt varmt om sommaren iaf.
kramis!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback